.

Witaj na blogu graficznym breatherain.blogspot.com na którym już od czterech lat możesz znaleźć najróżniejszego typu prace graficzne - nagłówki, sygnatury, ikony czy szablony na bloggera - a także przydatne dodatki graficzne - tekstury, koloryzacje, instrukcje oraz wiele innych - pomocne każdemu grafikowi. Rozejrzyj się i korzystaj! Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, pisz w komentarzu pod najnowszym postem lub bezpośrednio na carllton@vp.pl. Życzę miłego pobytu! L.

Keep Pushing Me

Hej! Wczoraj minął już miesiąc, odkąd zmarł dziadek i jest już lepiej. Ostatnio nawet szukając pewnego zdjęcia  w rodzinnych albumach natrafiłam na zdjęcie dziadka z moim bratem podczas Komunii. Jeszcze zanim Alzheimer się rozwinął, kiedy był taki jak każdy dziadek powinien być. I takiego mam zamiar go zapamiętać. Powoli mija mi faza na seriale i znów włącza się wzmożona chęć na czytanie. Zawsze tak mam. W czwartek byłam na urodzinach sąsiadki. Nic ciekawego. Już planują sylwestra na którego jakoś nie mam ochoty iść. W tym roku wcale nie mam ochotę na tańce i jakieś szaleństwa. Tym bardziej teraz. Naprawdę wolałabym obejrzeć porządny film niż siedzieć przy stole z kiepiskim żarcie i zapłacić jeszcze 50 złotych. A wy planujecie już sylwestra?

Koncepcję tej notki zmieniałam już kilkakrotnie. W końcu dodałam jeszcze sygnatury, które są okropne. Prócz pierwszej wszystkie zrobione są ze starych nagłówków. Chciałam dodać w 25 lub 30 post dotyczący Halloween, taki jak w zeszłym roku, ale chyba nic z tego nie wyjdzie. Być może dodam tylko kilka stocków czy baz do ikon. Ale nic jeszcze nie jest pewne.
http://img6.imageshack.us/img6/2356/t8w6.jpg http://img600.imageshack.us/img600/6607/4tf0.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/2896/1xlv.jpg http://img801.imageshack.us/img801/6849/mooa.jpg
http://img713.imageshack.us/img713/1979/hwvj.jpg http://img580.imageshack.us/img580/7/9v6b.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/4337/zpm5.jpg http://img13.imageshack.us/img13/587/pn9r.jpg
http://img513.imageshack.us/img513/7646/x1jd.jpg http://img845.imageshack.us/img845/8621/12l0.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/4698/8nhs.jpg http://img546.imageshack.us/img546/533/c1fb.jpg
http://img689.imageshack.us/img689/3900/sp1y.jpg http://img837.imageshack.us/img837/3699/jmru.jpg

20 komentarzy:

  1. To dobrze, że już czujesz się lepiej.
    Sylwester? Jak dla mnie to jeszcze zdecydowanie za wcześnie żeby coś planować XD
    Prace jak zawsze mi się podobają.
    Najbardziej pierwszy i trzeci nagłówek. Pierwsza sygnaturka też mi się bardzo podoba ;)
    Teksturki pobiorę jak już któryś laptop wróci z naprawy.
    Pozdrawiam, xslaveex.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie ci współczuje :( Ja pół roku temu przeżyłam stratę babci, która była dla mnie jak druga matka (od urodzenia mieszkałam z nią i mamą). Zachorowała na raka i nic już jej nie mogło pomóc. Zmarła w domu, w gronie rodziny i także chcę ją zapamiętać zdrową i pełną życia :)
    Ja sylwestra jeszcze nie planuję, zawsze wychodzi spontan :D A ochoty na zabawę nie miałam dość długo i jeszcze do tej pory nie potrafię iść na dyskotekę i się dobrze bawić.
    Ja także mam plan dodania postu halloweenowego ale nie wiem jak mi to wyjdzie :D
    Prac się nie czepiaj. Wyszły ci świetnie :) Najbardziej podoba mi się trzeci nagłówek oraz pierwsza i ostatnia sygnatura <3
    A texturki kradnę ;p
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam takie przeczucie, żeby tutaj zajrzeć i proszę. Miałam dobre przeczucie.
    To dobrze, że czujesz się już lepiej. Na początku zawsze jest najgorzej, a potem powoli te złe uczucia mijają. <3
    Dobrze rozumiem twoją niechęć na tańce itd. Na twoim miejscu też bym nie chciała. W końcu po takich przeżyciach - nie dziwię się. Lepiej już zostać w domku ciepłym i porobić sobie coś miło. ^^
    Duża notka, ale na pewno przydadzą mi się te tekstury. Więc kradnę je. ;D
    Ta pierwsza sygnatura jest prześliczna. One wcale nie są takie złe. <3
    A przy nagłówkach brak mi słów. Śliczne są. Szkoda, że ten drugi nie ma napisu, ale i tak jest cudowny.
    Pozdrawiam cieplutko. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiedzę sobie z rodzicami i pieskiem. Nie wiem jeszcze co siostra zadecyduje, czy pójdzie, czy nie. Jej decyzja.
      Cieszę się, że dodatki się podobają. Wszystkie nagłówki mają napisy, moja droga :P
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo Ci współczuję.. Ja osobiście dwa lata temu przeżyłam śmierć kolegi ze szkoły, ale chyba jeszcze do tej pory się nie pozbierałam. Zginął w wypadku samochodowym kiedy wracał z wspólnego ogniska. Miał 500 metrów do domu ;c
    Chyba jeszcze sylwestra nie planuję. Wiem, że do moich rodziców przyjedzie ciocia z wujkiem i możliwe, że z nimi spędzę ten dzień. Choć wolałabym zostać w domu i spędzić samotnie ten dzień.
    Jak tak patrzę na Twoje prace to mam wielką ochotę usiąść i sama coś stworzyć , ale wiem, że mi nic nie wyjdzie. Twoje prace są wspaniałe. Masz wielki talent.
    Jeśli się zdecyduję skorzystać z dodatków napiszę.
    Pozdrawiam,
    Morgos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Oczywiście zachęcam do otwarcia photoshopa. Czasem po prostu trzeba się wyżyć :P
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  5. Świetna notka! Z nagłówków najbardziej podoba mi się drugi i trzeci, a sygnaturki wszystkie śliczne. Nie wiem, co od nich chcesz ;p
    Pobieram teksturki.
    Co do Sylwestra to ja też nie czuję się na siłach, żeby w tym roku świętować.
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku poinformuję, że kradnę Twoje teksturki :) - tak żebym nie zapomniała.
    Nagłówki mi się bardzo długo ładują, więc wybacz, ale nie ocenie ich - mój internet wariuje.
    Co do sygnatur to trzecia i czwarta są wspaniałe <33
    Sylwester? Jak co roku spędzę w domu i podsumuję swój rok. Nie planuję nic, bo zazwyczaj z tych planów są nici, albo po prostu bardzo marna zabawa.
    Pozdrawiam, Lady Spark

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      U nas niestety wszystko się planuje trochę na przód,żeby uzbierać kasę na wejściówkę i oczywiście odpowiednio się ubrać. Egh. Stanowczo nie mam do tego głowy w tym roku.
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  7. Ja teraz w ogóle nie mam fazy na czytanie... ja jeszcze sylwestra nie planuję...za wcześnie na takie plany :)
    Pobrałam teksturki :)
    Nagłówki i sygnatury są cudowne *_*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie też za wcześnie :)
      Dziękuję bardzo i również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Jakie piękne nagłówki i sygnatury *-* Od razu mówię, że byłabym prze szczęśliwa gdybyś zrobiła tutorial do trzeciego nagłówka ;) A ta pierwsza sygnaturka, po prostu boska. Od razu piszę, że pobieram tekstury ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3 Tutorial do trzeciego nagłówka? Być może się uda, ale najpierw muszę opublikować wszystkie dodatki. Jak na razie trzymam się swojego postanowienia, że nie będę robić nic nowego. Trzeba będzie poczekać :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. No jakie śliczności! Jesteś MISTRZ :* Chczeemy instrukcję na 3 nagłówek! Boski...
    Pozdrawiam, trzymaj się cieplutko <3

    PS jakie seriale oglądasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Oglądam masę seriali. Między innymi: Castle, Hart of Dixie, Grey's Anatomy, Once Upon a Time, Revenge, Parks and Recreation, Breaking Bad. Z nowości to: Brooklyn Nine-Nine, Sleepy Hollow i The Orginals. Więcej tego co oglądam znajdziesz na moim profilu: http://followmy.tv/u/Carlly/following

      Usuń
  10. Cieszę się, że u Ciebie co raz lepiej w związku z dziadkiem. Co do sylwestra, to słyszałam plany moich znajomych, by zrobić jedną wielką domówkę dla wszystkich, ale trochę boję się tam iść. Oni są nieprzewidywalni, nie wiadomo, co może takim do głowy przyjść i nie chcę ryzykować. Dlatego pewnie spędzę sylwestra z rodziną, ewentualnie z najbliższą przyjaciółką. Jeśli chodzi o czytanie, to ja ostatnio nie mam ani ochoty, ani czasu. To dobijające, tym bardziej, że przede mną kilka książek wypożyczonych z biblioteki. Zakochałam się w drugim i trzecim nagłówku, moje dzisiejsze faworyty <3 Pobrałam tekstury. Wszystkie sygnatury Ci się udały, ale najbardziej spodobała mi się przedostatnia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pobieram tektury i ukradnę jedną z sygnatur do kolejnego posta (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,
    Dawno tu nie zaglądałam i strasznie tu się zmieniło. Wow szablon prześliczny naprawdę podziwiam Cię! Chce twój talent do robienia tak pięknej grafiki.
    Sygnaturki wcale nie są okropne bo piękne a teksturki aż krzyczą aby z nich korzystać. :D
    Czekam z niecierpliwością na kolejną notkę.
    Pozdrawiam ;*
    P.S. Pobieram psd z po-poprzedniej notki :)

    OdpowiedzUsuń